Medine01 kesinlikle pudra ve yağ kullanmamanız gerekir pişik olan bölgeye.
Ben bepanthol kullanıyorum çok memnunum ama pişik önleyici. Yani ileri derece pişik için daha tedavi edici bir krem gerekebilir. Sık sık su ve pamukla temizleyip iyice kurulayın, asla ıslak kalmasın. Sonra krem sürün ve bi süre açık bırakın bez bağlamayın. Bezi sık sık değiştirin çişli bez bile birikmesin nemli kalmasın. Bir de dediğim gibi asla pudra ve yağ kullanmayın. Bu ikili pişiği geçirmez, aksine gözenekleri tıkayıp pişiğin yayılmasına sebep olur ve hatta mantara bile dönebilir. Geçmiş olsun.