Zuzu41 Hemen hemen 1 senedir kapalıyım.5 aylık kızım var. Çocuktan sonra ve kapandıktan sonra eşimin ilgisi azalmış gibi hissediyorum. Kendi isteğimle kapandım ama uzun zamandır açılmak istiyorum. Doğru bi düşünce olmadığının farkındayım ama atamıyorum bu düşünceyi. Yardıımm…
Canann21 Zuzu41 Evin içinde açık durun zaten çocuk olunca dışarı çıkmak zor oluyor sürekli evde oldugumuz için haliyle eşiniz sizi açık görür sürekli O yüzden azalmamıştır bence ilgisi Kendisine sorun bence bu yüzden mi ilgin azaldı diye
Deletedmom_9857 Zuzu41 pek yardım istenecek bir konu değil eşiniz kapandınız diye ilgisinin azaldığını öı söyledi size
Zuzu41 Linam6868 bi anda kapandım başlarda sorun değildi ama kapandıktan 6-7 ay sonra bu düşünce olmaya başladı
Zuzu41 Deletedmom_9857 hayır eşim kapanmama çok sevindi ve ilgisinin azaldığını söylemedi. Belki ben kuruntu yapıyo olabilirim.
Deletedmom_9857 Zuzu41 Bence de kuruntundur ama açılıp açılmama konusuna yorum yapamıyorum kişisel tercih insan nasıl mutlu ise öyle yaşamalı ama kapanan birinin geri açılması bilemedim 🤨
Perilla Zuzu41 şeytan size bu sekilde vesvese veriyor mesela is ararsiniz bulamazsin hemen kapaliyim diye beni almiyor kesin dersnizi hu da vesvesedir Rabbim gonlunuze ferahlik versin kendi yansimanizi gordugunuzde surekli Allahim beni seytannin hilelerinden nefsimin kanmasindan koru diyin
Busradaylan Bence açılmayın Allah rızası için kapanan bi insan hiç birşeyi dikkate almamalı dua edin 🌹
Banumete Zuzu41 bende yeni kapandım yani ekim ayında ama benim eşimin ilgisi çoğaldı çünkü Allah için yaptığımı biliyordu bence eşinle konuşmalısın neden böyle davrandığını şeytana uyma fikirlerini dinleme derim bence kapalı olmak çok güzel ben çok memnunum çok şükür halimden evde istediğim taytı istediğim şortu giyiyorum kız arkadaşlarım geleceği zaman elbiseler falan şeytanı dinleme sen ahiretin için Allah için yaptın böyle düşün hakkında hayırlısı olur inşallah kurtulursun bu düşüncelerinden 😔
Gokceninannesiiyim Zuzu41 başının örtüsüyle eşinin ilgisizliğinin ne alakası var ???? Ya gerçekten saçmalıyorsunuz artık. Bide yardım istiyorsun.
Zuzu41 Gokceninannesiiyim linç etmeyip halden anlamanızı öneririm. İnsanlık hali bu. Ters cevap vermeyip yazacaksınız buyrun. Güzel üslupla eleştiriye de açığım :))
Beyzazeynep Zuzu41 acik olunca ilgi gorme dusuncesi cok sacma ne alaka yani acilinca esinizin ilgisi artacaksa hic artmasin daha iyi. Bu isin kapalilikla aciklikla alakasi yok. Ama acil kapanda olmaz turban oyuncak degil en nihayetinde. Kararinizi tartin bicin ona gore netlestirin bence.
adastra Zuzu41 Belki kapanmanizdan değil de çocuktan dolayı ilgi azalmıştır hemen ona yormayın. Çocuk çok yoruyorsa hele bizim de bazen eşlerimizle ilgilenmeye halimiz kalmıyor
Zuzu41 adastra evet hamilelikte de kapalıydım ama normaldi o zaman. Çocuk yoruyo kendime bakamıyorum sanırım o yüzden bu düşünceye kapıldım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Zuzu41 Evde durarak sürekli aynda kendini görerek ve ev hakiyle durarak sana öyle geliyor bacım. Bunalmışlık psikolojisi sendeki, geçer zamanla. Her yer açılsın şöyle bir giyin, gez kendine gelirsin. ☺️
Zuzu41 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet ne arkadaş ortamı kaldı ne de başka bir şey. Tek gördüğüm sohbet ettiğim insanlar kayınvalidem ve görümcem o yüzden bıkmışlık geldi galiba