yavrukussss Biz ilk dogdugunda değerimiz 5demisti doktorumuz 1ay önce yaptırdık tüm tahlilleri 4.6 çıktı uzayan sarılık dedi doktorumuz hala biraz sarılık var şuan 2 ay 22 günlüğüz varmı uzayan sarılık bebisinizde ne zaman beyazlar oğluşum 😂🤔
Gulcan88 yavrukussss ama cok dusuk deferleri oyle degul mi bilbol emzirin 2 saati be gece ne gunduz gecmesin gece alarm kuruyorduk biz 2 saati asla gecmedik 15 ten 13.5 a dustu doktirumuz tmm korklcak bisi kalmadi dedine yapiyosaniz ayni devam edin dedi ama emzrmye devam edyodum ayni
AnayimBenAnaaa yavrukussss ay postlarıma bakarsanız çocuğun sarılığı ve ten rengiyle bozduğumu görürsünüz 😃 2ay 23 günlüğüz bizmki de geçmiyor çocuğu incelemekten yoruldum🤣 bi kararıyo bi beyazlıyo yavrum sanırım değerler tam sıfırlanmayana kadar cildinden geçmiyormuş inşallah daha fazla uzamaz çnkü 5-6 aylıkken anca geçti diyenler bile var 🥴
Adedul yavrukussss 2 ayda geçmişti yavaş dağılıyor sarılığı. Ama emin değilseniz tekrar bir gösterin biluribinine tekrar baksınlar ki emin olun
yavrukussss Gulcan88 evet evet zaten zararı olan bir sarılık değil bizimki sadece acaba bu uzamış sarılık ne kadar sürüyor diye merak ettim
yavrukussss tosbikannesiii bende sık sık emzirdim ama bu biraz daha farklı snairim değerlerimiz zaten düşük ama tam geçmiyor acaba ne zaman geçer diye merak ediyorum
yavrukussss AnayimBenAnaaa Aman olsun zararlı değil ya biz ona bakalım🥰Bizimde pamuk gibi doğdu yavrum sonra esmerlesti şimdi açıldı ama hala tam beyazlamadi
AnayimBenAnaaa yavrukussss bana da öyle geliyor genelde anne sütü sarılığı 3. Aya kadar sürüyormuş ama 3 e ne kaldı şurda uzar daha 😅 biz iki doktora gittik ikisi de kan tahliline bile gerek duymadı korkacak hiç bişey yok boşa çocuğun canını yakmayalım dediler yine de bazen kafama takılıyor ister istemez
yavrukussss Adedul bu sefer gittik sonuçları anca alabildik zaten doktor hiç korka dedi yani uzamış sarilikmis 🤷🏼♀️
Mom0909 yavrukussss bizim 3 aya yakın sürdü ama degerler 12nin altına inmedi 19la yatıs bile yaptık sizin söylediğiniz degerler cok düşük korkulcak bişey yok illa gecicek
Zeynepzey yavrukussss benim kızımda vardı 6 aya kadar sürebilir demişti doktorumuz ikinci ayda bitti çok şükür
yavrukussss Zeynepzey yaaa 6aya kadaemi olabilir bence öylede o kadar sürmez belki ama bı 4.aya kadar gider gibi geliyo bize
Mom0909 yavrukussss suan 7aylıgız tamamen geçti dedigim gibi 3 ay sürdü sonra geçti sizede geçmiş olsun acemi olunca insan herseyden korkuyo inanın sizinde geçicek