Göğüs uçlarım aşırı hassas ve yara oldu ikisi de. Önce birinde vardı sonra diğeri de oldu. Lansinoh krem kullanıyorum ama yok fayda etmedi. Oğlum mama da içiyor. sütüm az olduğu için az emzirebiliyorum o yüzden de iyileşmiyor sanırım. Hangisini tavsiye edersiniz hangi marka ?