Arkadaşlar güzel günleriniz olsun öncelikle..
Oğlumun doğumgünü 27 Nisan. Ramazanda doğum yapmıştım, yine ramazana denk geliyo.
Bizim gibi olanlar doğumgünlerini ne zaman yapmayı planlıyor merak ettim?
Tabi ki tam gününde yapmak isterim ama ramazanda biraz zor olacak.
Kalabalık durumu virüse göre netleşecek. Sadece eşimle de yapsam tüm hazırlığı eksiksiz yapmak istiyorum çünkü oğluma bu virüs yüzünden hiçbişey yapamadım. Duruma göre belki kalabalık, belki benim ailem ve eşimin kardeşleri olacak.
Evet cevapları bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim 😏