Merhabalar sevgili anneler.
4 ay 18 günlük bir kızım var sut ve sut ürünlerine mısıra çileğe limona fıstığa alerjimiz var. 4 aylık kontrolünde kilo alımı iyi dedi dr ( 5850 gr kilosu) fakat 2 haftadır sadece 50 gr almış. Ben artık tadimlara başlama kararı aldım zaten 1 çay kaşığı vereceğim 1 günde. Bana biraz yardımcı olur musunuz? Mesela patates haşlayacağım ama 1 çay kaşığı ile kabız olur mu? Içine zeytinyağı koymama gerek var mı?
Bir de patates, karnabahar, brokoli, havuç, bal kabağı tadimlari yapacağım bunlardan verme dediginiz var mi? Veya bunlardan sonra ne verebilirim? Hadi bana bi yardım edin :)