_mrvearass19 Arkadaşlar bebeğim 9 aylık oldu henüz hala dişlerimiz çıkmadı huysuzluk iştahsızlık ve ishal var bir kaç gündür bunlar diş belirtileri mi ve sizin bebişler dişlerini ne zaman çıkardı
Wonder_woman BerivAna canım benim ki 9 aylık tek dişi çıktı oda yamuk 😂🤓 neden ikili cıkmadı anlamadım alttaki 🧐
_mrvearass19 BerivAna Ayy valla bekliyorum canım dört gözle o kadar huysuz ki uykusundan kalkıp ağlıyor ama hala yok her dakika çocuğun ağzına bakıyorum 😂
Tosbikanne Wonder_woman ayy benim oğlumun da üstte tam ortada Bi tane çıktı sonra diğerleri yani üstte iki tane ortada olacakken tek çıktı şuan 2.yaş 7 aylık
_mrvearass19 Wonder_woman Dört gözle bekliyoruz canım huysuzluk var ama diş yok İnan ki çok bunaldım bi an önce çıkar inşallah 🙏🏻🙏🏻
_mrvearass19 050620 Umarım hemen çıkarlar belirtiler var orta da diş yok huysuzluk olması sıkıntı yok ama hep aglıyor
_mrvearass19 Tosbikanne İnşallah bizim ki de çok geç olmadan çıkar artık hep bakıyorum belki çıkmıştır diye ne gelen var ne giden 😂😂
Wonder_woman Tosbikanne oyyy kıyamam yaaaa aman ağrısız sızısız olsun da zamanı önemli değil ama insan gene merak ediyor nerde bu dişler ağrısı var ama kendisi yok diye 🤣
Tosbikanne Wonder_woman amiin tavşan dişli 2.5 yaşını geçti hala ısırma derdinde en çok ta o diş batıyo ısırdığı yere 🤦♀️😅😅
Tosbikanne _mrvearass19 valla dişi çıkana kadar hep diş huysuzluğu yaşadık onunda çıkar inşallah bizimkinin oturması yürümesi de geç oldu zaten