Fourleafclover21 canım egzmanın yanında bebeğin alerjik olabilir. Aynı belirti benim bebeğimde de vardı. Ben diyetteyim. Süt ve süt ürünleri, kırmızı biber, salça, domates, yumurta, çikolata yemiyorum. Biraz geçer gibi oldu ama devam ediyor. Bebeğinin maması degiştirmelisin ben alerji maması similac alimentum kullanıyorum bebeğime zar zor içiriyorum. Şampuanı mustela kullanıyordum doktor bioderma ya geçirdi. Çamasır deterjanı olarak duru granül kullanıyordum. Şimdi Uni baby sensitive hipoalerjik kullanıyorum.çift durulama yapıyorum mutlaka ütülüyorum. Onun dışında oda sıcaklığı 22 ,23,24 derece ediyorum. Benim kaldıgın il van çok soguk kuru hava var. Çok zor Bi süreç dikkat et canım vücuda yayılmasın