Selam güzel anneler 🙋🏼♀️🥰 Bebeğim doğduğundan beri aksam geç saatte uyuyan bir bebek. 21.00 da uyusun diye rutin yapıp erken götürdüm yatağa, sabah erken uyandırdım, akşam üzeri uyutmadım vs vs. Ne olursa olsun geç uyuyor. Şuan 6 aylık acaba ileride düzene girer mi, bir de büyüme hormonundan yararlanamaz diyorlar. Çok büyük bir etkisi var mıdır acaba ?