Asla uyumuyor. Gece gündüz uyutamıyorum çok uykusu var ama gözü kapalı bağırıyor emziği almıyor üstümü başımı yoluyor. Salyasıda çok akıyor. Kundağı kabul etmiyor. Kolumu ve battaniyesini emmek istiyor. Tükendim. 4 ay atağımıdır yoksa başka bir şey mi var acaba karnı doyuyor hem geğiriyo hem çişli bezi fazla. Kafasını arkaya atıyor reflü var sanırım. Ama 10 15 dk uyuyor ya orda bile konuşmak istiyor uykusunda. Sürekli dönmeye çalışıyor yapamadıkça çıldırıyor kaç kere döndürüyorum bıkar belki diye bıkmıyor. Sıcak bi kahve artık lütfen 😥