heyipekto
Miraaayadeee
Kesinlikle canım çok destekleri var benim kızım belki 20 gün beni emmedi ben pes etmiştim sonra bir gün hastaneye giderken kapıda emzirme danışmanlığı yazısını gördüm bi girelim şansımızı deneyelim dedim gittim iki gün falandı sanırım benim kız hala tutmadı. Sonra kızımı başka daha güzel bi hastaneye kontrol ettirmek istedim doktorum yine beni danışmanlığa gönderdi bende gitmem hocam kaç kere gittim boş dedim hatta ağlayarak çünkü o dönemler çok zordu neyse yarın oldu tekrar bi kontrole gittik kızım için hocam dedi git kızım ben seni yönlendiriyorum git neyse dedim bi şans allah büyük ama hiçççç inancım yoktu ilk gün gittim yine sonuç yok bu sefer gerçekten pes etmiştim yeterrrr olmuyor diye bağırmıştım hatta doktorlar bak yarında gel ne olur resmen benden daha çok istediler tutmasını çünkü benim çok üzüldüğümü yorulduğumu gördüler ama ben yok gelmem dedim eşim be annem beni zar zor götürdüler ama benim surat nasıl asık boşuna gidicez deyip durdum gittik çok uğraştılar ben bi yandan ağladım onlar bi yandan tutturmaya çalıştılar biraz biraz ilerliyor gibiydi sonra emmezse yine gel dediler dedim hayatttaaaa gelmem artık eve gittim artık tek başıma onlar ne yaptıysa yaptım baktım ki tutuyor😊Ama ben sevinçten nasıl ağlıyorum şükürler olsun rabbşme dedim ve doktorlarıma her zaman da derim allah onlardan razı olsun gittim ve onlara çok güzel tatlılar götürdüm ve size minnettarım dedim…🥰
Kızlar belki niye böyle uzun yazmış ki dersiniz ama size ne kadar çok uğraştığımı ve sakın pes etmemek gerektiği için bu kadar uzun yazdım gidin sakın ihmal etmeyin izmirdeyseniz eğer size tarif edebilirim yerini o kadar iyi insanlardı ki şükür rabbime beni onlarla karşılaştırdı uzun lafın kısası gidin Sakın ama sakın pes etmeyin Allah’ın izniyle sizinde minik yavrunuz sütünü çok güzel emicek🤲🏻🥰