AlyaMeyra kızım yok oğlum var ama kıyafet konusunda ki tecrübelerimi aktarmak isterim💐 yazlık ürünler şuan bence daha indirimde değil Mart/nisan gibi bakıcagım tekrar o zaman indirimde olursa alacağım. Şuan kışlık sezonun indirimleri harika 🤩 genel ihtiyaç olan alınması gereken şeyleri aldım. Mesela U.S. Polo’da sweatlar 60₺ başlıyor 3 tane güzel renklerinden aldım🥳 Dış giyimde H&M de montlar 100₺ bedeni yoktu alamadım ama kız bebek bölümünde varsa mutlaka bakın.
ihityaç listesine gelince de kız için fikrim yok ama oğlum için alt/üst(şort/tşört) 20 takım almıştım geçen yaz tam ideal geldi zaten evde sürekli zıbınla durdu dışarıda kıyafetlerini eskitti.💐