Elifatih25 Bebegm bir hafta snra 4. Ayini dolduruyo saçlari cok dokulmeye basladi normami elimi surunce bile geliyo 😭
Minikuzu Elifatih25 normal canım korkma benim bebeğimin hepsi döküldü yenileri çıktı gözünün içine kadar girerdi. Keşke o zaman direk kesseydim
Elifatih25 Minikuzu bizde erken diye kesmiyorz ama kazitmak istiyorum bi yandan bi yandanda kiyamiyorum canini yakarz diye korkuyorum. Daha iyi ckiyomus ya kazitinca
Minikuzu Elifatih25 ben 1 yaşından sonra kestim ama pişman oldum keşke erken sıfıra vursaydım diye. Büyüdükçe zor oluyor anlıyor ben kendim de baya üzülmüştüm erken kesseydik bu kadar üzülmezdim