Oykununannesii12 1 saat öncesinde aç sonra damlayı vereceksin 1 saat sonra da aç olacak dedi ebe. Günde 1 kez bu damlayı nasıl ayarladınız emzirmeyi filan
ArdenTugce Oykununannesii12 bilmediğim için soruyorum kan damlası her bebeğe mi veriliyor neden veriliyormuş
Kubraybars Oykununannesii12 Canim aynısı bizede verildi 1 hafta oldu bana hiç öyle 1 saat öncesi sonrası diye bisey söylemedi normal akşamları 4 damla veriyorum ben
Rihle Oykununannesii12 aç karna verince emilimi iyi olduğu için öyle demiştir eğerki huzursuzluk sancı filan yaşarsanız bölerek verin kan damlaları kilo başı bir damla veriliyor zaten mesela 4 kilo ise iki iki veya bir bir bile yapabilirsiniz amaç ağrısını azaltmak ama tüm dozu vermek
Oykununannesii12 Berenikomm işte damladan önce 1 saat dedi. Sonra damlayı ver. Bide damladan sonra 1 saat aç olacak dedi de onu anlamadım. Süreyi nasıl ayarlicam diye
Oykununannesii12 ArdenTugce 4.ay aşısı var di bugün ona gitmiştik. Bu aydan sonra başlanılıyor 1 yaşa kadar kullanılıyor dedi sağlık ocağında ki ebe. 9.ayda çağırıp kan değerlerine bakcam dedi öyle işte
Mcan Oykununannesii12 bizde 4.aylık aşısı olduğumuz gün başladık 15 gün olsı bizede sonrası veya öncesi denilmedi
Rihle Oykununannesii12 kan damlaları genelde yapar ondan bölerek vermek daha rahatlatır bebekleri. Ama huysuzluğu aşıdan da olabilir bu akşam. Benim oğlumda 4. Ay aşısında çok ağladı calpol verdik 1 çay kaşığı rahatladı sabahına iyi olmuştu.
Rihle Oykununannesii12 sabah iyi olur inşallah.3 aşı oluyor eğer ki Rota aşısı da oldu ise 4 aşıyı kaldırmak kolay deil