Ftmnrilay Bugün ikinci ay aşısı var bebeğimin. Tek başıma bakıyorum biraz endişeliyim ateslenirse yada başka yan etkileri olursa diye çok huysuzlaniyorlar mi ?? Siz nasıl müdahale ettiniz. Ateş düşürücü ne sıklıkla verdiniz.
Dogan5050 Ftmnrilay canım bebeğimde 2 gün önce vuruldu aşısını gitmeden önce bi çay kaşığı calpol verdim hemşire 6 saat arayla ateşi olursa verebilirsin dedi çok şükür bi ateşlenme huysuzlanma vs olmadı. Bir şey olmaz inşallah şimdiden geçmiş olsun 💕
ArdenTugce Ftmnrilay bizde hiç sorun çıkmadı ne ateş ne huzursuzluk olursa da bi çay kaşığı calpol ver demişti hemşire gerek kalmadı
Aleyna1010 Ftmnrilay canım benim kızım 2 buçuk aylık aşılarımızı olduk akşam biraz ateş yaptı ama en fazla 37 buçuğa çıktı calpol vermedim çünkü endişelenicek bişey yoktu birkaç gün huysuzluk yaptı ama geçti koluna çok dikkat et 🙂
MihrimahinAnnesii Ftmnrilay bizde 8 gün önce vurulduk hiç bir sıkıntı olmadı bence calpol verme ateşi olursa ver boştan yere vermek bana pek mantıklı gelmedi
Ayazalpinannesi Ftmnrilay bizde huysuzluk oldu sadece ateşlenme olmadı çok şükür biraz fazla ağladı ağrısı oluyodur diye günde 3 kere surup verdim suruptan sonra sakinlesmisti
Adeviyee Ftmnrilay canım benim bebeğim hiç ateşlenmeli inşallah seninki de ateşlenmez kolayca geçer su değmeyin demişti biz de götürmesen yıkamıştık zaten beş gün sonra falan yıkadık akıntı şişme oluyormuş bu aşıda bizim o da olmadı