Bezelyeveannesi _balarisi bimdeki altin sut veya migrosta ada sut var organik maya icinde ya bi onceki yogurttan kullaniyorum yada bazen sutculerden sut alinca mayada veriyorlar oyle yapiyorum
tardis _balarisi ben de buna benzer post açacaktım. Anne sütünden ve ya devam sütünden mayalanıyormuş. Deneyen var mı? Ben kendi sütümden denedim beceremedim. Bir yerde yanlış yaptığım kesin.bugün de devam sütü ile deniyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?
GunesliHayat Süt olarak içim günlük süt tercih ediyorum.ilk mayalamada activia sade yoğurt ile mayalıyorum.ardından elimdeki yoğurdu maya olarak kullanıyorum.2 haftada 1 tekrar activia kullanıyorum probiyotik değeri düşmesin diye :)