Ay-ay-tu Aleyna1010 benim sütüm çok az arada emmediği bile oluyor sağıp veritorım 20 cc anca oluyor. Damlalardan dolayı vermeyi düşünüyorum bende.
Ay-ay-tu Ays7140 Çoğunluk mama sütüm çok az 2.5 saatte bir mama ve damla veriyorum. Sanırım günde bir ya da iki çay kaşığı vericem ama doktorada sormayı düşünüyorum
tombikdonerkankasiiskender Su vermenin bebeğe bir zararı yok tek sebep anne sütü alan bebekler gereksiz yere suyla karnını doyurmasın diye yoksa bir çay kaşığı su ne yapacak çocuğa tabi çeşme suyu falan olmaz kaynatılmış dinlendirilmiş olur
Ay-ay-tu Esraugur2310 Sanırım öyle yapıcam ama bi doktorada sormam lazım. Her mama olmasada günde bir iki defa olabilir dedim 🤔
arassmother Ay-ay-tu hiç bir zararı olmaz merak etme ilk başlarda tatsız olduğu için yadırgıyor sonra seviyorlar 😊
Ay-ay-tu Tubacati Her doktor farklı söylediği için insan tereddüt ediyor. Bizim damlalar biraz şekerli ağzı yapış yapış oluyor. Beni çok az emiyor ondan azda olsa vermeliyim gibi geldi. Kendi doktorumuza danışıcam ama
Esraugur2310 Ay-ay-tu Benim oğlum mama ile büyüdü doktorumuz her mamadan sonra vermemi söylemisti canım o yüzden oyle dedim sen yine de doktoruna danış tabi 😊
Ruhumdakimavi Ay-ay-tu benim bebeğim sadece mama kullanıyor ve banada su dediler pek onemsemedim sonra rahatsızlandı bir sebepten dolayi kan testi verdik su içir her gün düzenli dedi 4.5 aylık ben 20 cc su veriyorum canım
Ay-ay-tu Esraugur2310 Teşekkür ederim sorcam ama veririm büyük ihtimal. Bu arada kaynamış dinlenmiş su mu yoksa normalde içme suyu mu verdiniz
Mom28 Ay-ay-tu Mama veriyordum ama Dr su konusunda kesinlikle verme derdi.Annesutu olsa bile önerilmiyor 🙏Hekrsin bunda düşüncesi farklı ondan dolayı Dr sorarsanız daha iyi olur