Kizlar bebeğim 5 ay 22 günlük bu aralar gece uyurken olsun gündüz yatağa yatırınca uyku arasında kendini yay gibi gerip ağlıyor gece bu şekilde uyanıyo omzuma alıyorum tekrar uyuyo yatağına yatıracağım an bacaklarını sertleştirip up uzun uzatıp ağlıyo anlamadım bi türlü önceden böyle değildi saat başı bu şekilde uyanmasi beni çok üzüyo ne derdi var acaba😢