Nur_94 Göğüslerim resmen yarıldı artık iltihap olmaya başladı ne yaptıysam geçmedi gümüş kapak geçirir mi acaba herkes onu öneriyor ?
EmineYilmaz Nur_94 onunla geçti benim . Amacıda göğsünün hiçbiryere değmemesi sağlamak Emzirdikten sonra emzirme südyeni veya tişörtünüz göğsünüze sürttüğü için iyileşmiyor daha beter oluyor
Eesay Nur_94 ben aklınıza gelebilecek her kremi, göğüs kalkanlarını, her doğal yolu denemiştim. Artık bağırarak ağlıyordum acıdan. Son çare gümüş kapak denedim, keşke en başından alsaymışım. 2 günde kendime geldim gerçekten. Denemekte fayda var🌸
Woody Nur_94 dermstaloga gitmiştim Gümüş kapak hava almadıgı için sakın kullanma demişti. Avent göğüs kalkanı kullanabilirsinşz ama o hava alıoor çünkü
Emine_ytas Nur_94 ben kesinlikle tavsiye ederim..dogumdan iki gun sonra googuslerim acayip acimaya baslamisti..emzirmek cok zordu hemen gidip aldik..ve o andan sonra krem surmeye bile ihtiyac duymadim..gumus kapak candir ☺oglum 3 aylik hala kullaniyorum cikarmaya korkuyorum resmen
[silindi] Onu bilmiyorum ama tahinin üstüne çıkan yağdan sür ben çok faydasını gördüm silmene de gerek yok bebeğin öyle emebilir
Ygz30 Hayır ben aldım arkadaşım .Üç kere kullandım karbonatla sikldim kesesine kutusuna geri koydum birde 175 tl vermiştim gidim bozdirim🤣bir senedir duruyor
Morfrenk 4 ay oldu hala çıkarmadım memnunum. Benim yaralarım pek olmadı doğumdan 3 gün önce takmaya başlamıştım