Kızım 1 yaşında ve yaklaşık 1 haftadır hiçbirşey yemiyor. Denemediğim şey kalmadı. İnanılmaz üzülüyorum 😔 sadece emiyor, belki zorla bir iki kaşık tarhana çorbası içiyor. Bunun dışında ne kahvaltı, ne meyve, ne yoğurt. Aynı durumu yaşayan var mı merak ettim?! 1 yaş sendromu diye birşey var galiba 🥴 enazından bizde şuan bi sendrom olduğu kesin ama ne 🤔