Kızlar 3ay 11gunlukbebegim var geceleri hiç kalkmıyor nerdeyse gece bizle beraber yatıyor bazen bizle kalkıyor bazen de 5 6 gibi kalkıyor bundan önce 2 3 kere denedim 12de yiyip 3de falan vermeyi ama emmedi bnde artık kendisi ne zmn kalkarsa ozmn veriyrm sizce doğru mu hani vermiyorm ama bn kötü hissediyorum kime sorsam da o açılırsa ztn kalkar diyorlar bnde bı kackerr verdiğim de emmeyince vazgeçtm ama içim rahat değil .