Minnos01 Arkadaslar bebeğim normalde emiyor ek gıdada alıyor bitek gece yatarken bebelac gold 2 numara mama veriyordum tok tutsun diye severek içiyordu eşim hiçbiyerde bulamamış onun yerine sma almış ama içmedi bebeğim asla ağzını açmıyor gecici Bi durummu içermiki niye böyle beğenmedi tadını sizce
Candy1907 Minnos01 bebekten bebeğe fark ediyor canım. Biz de Bebelac kullaniyoruz ama bu ara piyasada yok, firma toplatmis. Biz de sma aldık, benimkiler yedi ama kabız yaptı bizi de 😔 bu hafta tekrar piyasaya sürülmesi bekleniyor, inşallah çıkar bir an önce