Gizzy iştahsız olmasına birşey diyemem . Genelde genetik oluyo böyle şeyler . Sizin veya eşinizin küçüklüğü de iştahsız olabilir . Sevdiği bir kaç yemek bile varsa aralarına sevmediği şeyden bir tane karıştırıp vermeyi deneyin . Ya da pankek omlet yapın sevemediği şeylerden . Eline parça parça verin bişey olmaz Allahın izniyle . Mutlaka yanında durun . Suyu da yanınızda bulundurun . Damakları çok iyi ezici o yüzden geveleyip geveleyip iyice eritebiliyolar ağızlarında