Azrakumsal doktorunuz kilolu dedi mi? 5.5 aylık demişsiniz her ay 1 kilo almış olsa bana normal geldi. Aylık 1200 grama kadar normal sayılıyor. Birde ilk 6 ay hızlı kilo alımı oluyormuş. Evet mama kullanımı anne sütüne oranla obeze daha yatkın olunuyor ama öyle düşünmeyin sağlıklı beslenir ek gıdaya geçince. Anne sütü alıp sağlıksız beslenen de obez olabiliyor.