Kızlar bebeğim üç aylık sürekli memede ağlıyor bir çekip kendini geri iter. Taki ayağa kalkıp sakinleştirip ayakta emziriyorum sürekli memede ağlıyor niye yapıyor anlamıyorum. Mardin’de yaşıyorum bildiğiniz yada duyduğunuz emzirme danışmanı var mı lütfen yardımcı olun😔