TugceYildiz1 Hanımlar bebeğim alt bacakları aşırı oynuyor yana açıyor üst bacaklarıyla beraber yukarı kaldırabiliyor. Hastaneye götüremedik de acilde de bakmadılar. Bandajda sıkı aslında ama bebeğim çok hareketli normal mi böyle olması
ilahiyatci_Mom TugceYildiz1 biz sadece iki gün taktık benm içim el vermedi başka doktora götürdüm ama dediğinizi bebeğim de yapıyprdu sorun olmaz cünkü bandaj bacagı geriye cektiği için kalçadaki ilgili yerler tam kenetleniyor biz onun yerine frejka yastıgı kullanıyoruz 20 gün oldu
TugceYildiz1 ilahiyatci_Mom sağolun çok geçmiş olsun sizede inşallah bebeklerimiz biran önce kurtulur
ilahiyatci_Mom TugceYildiz1 size de geçmiş olsun inşAllah tez vakitte cünkü hala alısamadı benm bebeğim hergün ayrı bi üzülüyorum