Ercetinelisa- Arkadaşlar özellikle geceleri ıkınma ıkınmayla beraber terleme arkasından ağlama gibi bir sorunumuz var.Bu gaz sancısı sanırım.Bebeğim 16 günlük daha gaz damlası filan kullanabilir miyiz acaba.Aranızda bunları yaşayan var mı?
minikcancan Ercetinelisa- eviniz kaç derece? Çok kalın giydiriyor musunuz? Benim bebeğim bunaldığında da o şekilde yapıyor gaz sanıyordum hep sonradan farkettim
Dr_aly_ Evet kullanabilirsin inşallah fayda eder bize etmemişti. Biraz sabir gerekli galiba 2 buçuk aylık olunca kendiliğinden geçti ikinmalar ağlamalar
Dr_aly_ Ercetinelisa- küvette sıcak su koyup ileri geri biraz yüzdürmüştük baya iyi gelmişti o sizde deneyebilirsiniz
Ercetinelisa- minikcancan Ev 24 derece çok kalın giydirmiyorum.Ikınma sonunda gaz çıkarıyor o zaman ses kesiliyor.Ama bu bütün gece hep sürüyor