Meraba hanimlar benim 3 aylik bi kizim var kucagimda ninni soylerek bazende gezerek uyuyor cogu zaman hemen uyuyor cogu zaman sinir krizleri geciriyor sanki 4. Aydan sonra uyku egitimi veriliriyor biliyorum uyku egitimi vermiycem ama uyumansini daha z destekliycek seyler yapicam insallah sizce simdiden baslasam mi ? Rutinlerimiz var uyku saatlerini kacirmamaya calisiyorum tek sorun kucakta uyumasi oyuzden simdiden yattigi yerden bi sekilde alistirmak istiyorum ama 4. Ay atagi yuzunden vazgceiyirum duzen vs bozuluyomus sizce baslasam mi yoksa 4. Ayda bozulacak 4. Aydan sonrami alistiriyim