EsraErtrk Ocak 4ünden 8e kadar şubat 1inden 5ine kadar adet oldum 25inde gene oldum deli gbi karnim ağrıyo duzensiz mi sizce doktora gideyim mi bu sıralar aile içi sıkıntılar var o etkiliyor mudur 7 bucuk aylik bebeğim var emziriyorumda emzirirken düzensizlik söz konusu olabilir mi
cerenduran EsraErtrk benim kızım 8 aylık ben toplamda 3 kere oldum ve düzensizdi. hormonal birşey sanırım.