HonKiPonKiDoNiNo Cgdmltr93 Olur canim olur bende gece unuttum simdi kurufasulye koydum suya 🙈 onden bi yarim saat haslarim lokum gibi oluyor valla.
Esraugur2310 Cgdmltr93 Ben çoğunlukla ıslatmayı unuturum düdüklüde 1 buçuk saat pisiririm çokta güzel olur 😁
HandeErdeman Cgdmltr93 pişer canım suyunatuzda at biraz suda sonra düdüklü de pişir çok da güzel pişiyor
Meftunbiranne Cgdmltr93 internette tarifi var ıslatmadan nohut yapımı diye içine kabartma yada karbonat ikisinden birini koyuırdu bir kere yaptım acil misafirim gelecekti deneyin
GoGirl Cgdmltr93 ben aksamustu pisirmistim bi kere sabah islatip.aksamda islatsam sabah erkenden pisiririm zaten ben
Duyguuu35 Sıcak suyla ıslat biraz bide düdüklüde pişir canm oluyo ben sürekli öyle yapıyorum hatta ıslatma dan yaptığım bile oluyor
Prensannesiyimm Cgdmltr93 Zuhal Topal de 2,5saat icerisind haşlıyorlar niye olmasın bende genellikle öyle yapıyorum biraz fazla pisirirsin olur
NurrC Cgdmltr93 evet pişer düdüklüde. Yalnız ben genelde bu gibi son dakika sorunlarına karşı bütün paketi suya koyup ertesi gün poşetlere ayırıp dondurucuya koyuyorum. Yapacağım zaman çıkarıp yapıyorum istediğim saatte. Çok kolay oluyor fikir olsun sizede
Mom299 Cgdmltr93 Bende bu gun nohur yapıcam ve geceden ıslatmıyorum ben pişiricem kadarını biraz kayantım içinede karbonat atıyorum kaynadıktan sonra kapagını kapatıyprum 1 saat bekledip sonra güzelce yıkıyırum ve tekrara ocaga koyuyorum ama düdüklüde yapıyorum ben ozman heman pişiyor hem gazı da gidiyor bu sekilde deneye bilirsiniz
Silao Ben ıslatmadan yapıyorum ve çok güzel oluyor. 2 su bardağı nohutun üstüne 1 paket kabartma tozu, 1 yemek kaşığı şeker, 1 yemek kaşığı tuz ve 2 litre sıcak suyla yapabilirsiniz yumuşacık oluyor. 😊