Kızlar günaydın
9 ay 18 günlük kızım var hem emiyor hem katı gıda veya formül süt seklinde ilerliyorum
kızım cok sık gece uyanıyor emziriyorum uyuyordu
Artık uyumuyor da yetmediği gibi sürekli kalkıyor bununla nasıl başa cıkmalıyım Benimle aynı olanlar varmı Kesmelimiyim uykusunu bölmemesi icin
Eşimde bende perisan olduk 3 aylık olsun düzelir
6 ay gör düzelir 9 bitiyor belli ki biseyleri yanlış yapıyorum😞