Aysemme benim oğlumda öyleydi daha memede kısardı emdiği sütü 3. Ayda iyice azaldı merak etmeyin. Ben çok doktor gezdim kilo alımı normalse sıkıntı yok diyor doktorlar. Birde hep dik tutun diyorlar ama benim oğlumda yatınca kusmuyor kaldırdığım an çıkarıyor. Bebeğinizi tanımanız lazım