Barlasmoms Herkese merhaba 4 ay önce doğum yaptım doğumdan sonra aşırı halsizlik unutkanlık şikayetiyle hastaneye gittim . D vitamini eksikliğim varmış magnezyum ve d vitamini verdi . Bebeğe bi zararı olur mu ?
Mom987 Barlasmoms Hamileykende d vitamini ve magnezyum kullandığımıza göre emziren anneye uygun olanlarını tabi ki içebilirsiniz 😊
elfozyil Barlasmoms verdiğinde doktorun ilaçları emzirdiğinizden bahsettiniz mi acaba :) vitaminler sorun olmaz sanırım ama yine de doktora danışmanızda fayda var. Her ilaçtan önce emzirdiğimizi belirtiyoruz çünkü doktora :)