Kizlar bebeğim 14 aylık son bir aydir Kusma problemi başladı. Hic bişey yemiyo bazen dayanamıyorum artık ısrarla veriyorum bu seferde kusuyor 1. Azı dişleri çıkmaya başladı doktor bunla alakalı olabilir dedi çünkü baya şişmiş diş eti.birsey yedikten sonra kusmasa bile 5 6 saat geçmesine rağmen yediği şekilde kusuyor yediklerini sindiremiyor sanki bıktım kusmuk temizlemekten inanın içi dışına çıkıyor yavrumun herşeyi geçtim onu o halde gorunce dayanamıyorum 🥺acaba miğde kapakçığı mi açık neden böyle sizde böyle sorun yasiyormusunuz yardım edin takati kalmadı bu gece bile 4 buçuk gibi uyanıp fışkırarak kustu