Daha önceden yazmıştım buraya kızımda idrar yaparken aglıyordu 3 yasında herşeyin farkında doktora gittik enfeksiyon dedi 2 defa antibiyotik kullandık artık aglamıyor yaparken ama hala enfeksiyon var gözüküyor 3 kere idrar verdik en son kültür istedi bugün kültür vericez basına gelen var mı nasıl atlattınız acaba bi türlü gecmiyor enfeksiyon ?