bsradmlpnr Kızlar normal doğum yaptım doktor fito diye bi krem verdi şuan 11. Gün bu gğne kadar bişi yoktu ama bugün kaşıntıdan ölüyorum böylr bi durum yaşayan varsa ne kullandı nolur banada söylesin ağlıycam kaşıntı geldikçe ☹️ krem önerileriniz var mı ?
CemreKerem bsradmlpnr dikiş iyileştikçe kaşınır derler ama dayanamayacak kadar bende olmadı acaba enfeksiyon mu kaptınız
1850 bsradmlpnr benım de kaşıntım cok olmustum bir baktım aynayla dikişim açılmış ve enfeksıyon vardı . Bır bakın duruma göre doktorunuza bır danışın . Benmde o günlerde başlamıştı kaşıntı
bsradmlpnr Yzn galiba iyileşiyo sürekli kaşınmıyo ama bazen geliyo inanılmaz kaşınıyo inşallah enfeksiyon değildir o kremi alalım barı canım çok sağol 🤲🏻
bsradmlpnr CemreKerem galiba iyileşiyo dış taraf değil içi kaşınıyo inşallah enfeksiyon değildir sürekli kaşınmıyo ama dün gece inanılmaz kaşındı
Yzn bsradmlpnr benmde ic dikişim öleydi iyileştigi icin dedi enfeksiyon da kapmşm bide o krem cok iyi geldi
Aslihannazli bsradmlpnr bende normal doğum yaptım aynen nasıl tatlı bi kaşıntı oluyordu iyileşiyormuş korkma dediler iyileşiyordur❤
Mel-sin Ben de vaginormu kullandım. Çok güzel bir krem. Biraz pahalı özel bir krem olduğu için ama iyi gelecek. Muhtemelen iyileşmeye başlamış o yüzden kaşınıyosur cnm