Bebekannesisevgi Herkese merhaba, Gaziantep’teki anneler bebişleri hangi doktor hangi hastaneye götürüyorsunuz. Muayene ücretleri nedir ? Doktor tavsiyelerini yazalım faydalanalım. Malum yıllarca aynı doktora gideceğiz en iyi doktoru bulmayı istemek çok doğal
Hulyaparlak Bebekannesisevgi merhaba canım biz Hatem de Mustafa çiftçiye gidiyorduk ama kendisi oğlumun sünnetten kaynaklı bir durumu farkedemediği için kendisinden çok soğudum bende doktor arayışındayım öneriler gelirse çok iyi olur
bir_pasa_annesi Ayseee27 biz cok memnunuz cnm ilgili konuskan bilgili işin bitip gelene kadar cocukla o ilgileniyor üstünü bile o cıkarıyor
Ayseee27 bir_pasa_annesi bizimde doktorumız enes beydi memnunduk akademiden bossan a geçmiş uzak kalıyor bize doktor arayışına başlıcam sanırm
bir_pasa_annesi Ayseee27 tavsiye ederim gül hanımı hastanede kime sorsan hep onu tavsiye ediyor zaten hatta istersen rapor veriyor sana ona diyeceksin biz sizden memnun kaldık sürekli doktorumuz olmanızı istiyoruz rapor verebilir misiniz deyin veriyor mesela muayene ücreti 85 se 50 55 veriyorsun 1 yıl gecer li
bir_pasa_annesi Ayseee27 bizde bilmiyorduk eşimin amcası gilde ona gidiyor onlar söyledi bizde doktora diyince rapor verdi Hatta doğumunu orda yaptım cocuk doktoru olarak levent Turan diye biri var orda oydu ilk 28 gün o bakmak zorundaymış gerizekalı bir boktwn anlamıyor cocuk kusuyor emmiyor diye gidiyoruz o virüs döneminde grip haliyle parmağını emdiriyor cocuga bak nasıl emiyor diyo mal emmese parmağımı emmez diyo değiştirdik geri gül hanıma gittik cok sevgi dolu bir kadın
bir_pasa_annesi Ayseee27 eldiven yoktu ki elinde 🤪yeni geldi odasına dısardan direk bizi aldı içeri burnunu çekiyordu gripti baktım biz öyle diyince parmağını emdirdi cocuga 1 haftalık bebeğe ne bileyim elle ne alakası varsa hani refleks olarak mı düşündü bilmiyorum dengesiz
Bebekannesisevgi bir_pasa_annesi elini dezenfekte et deseydin keşke doktorların bazısı temizlikten bi haber 🤮🤢
bir_pasa_annesi Bebekannesisevgi ne bileyim ki cnm parmağını vereceğini dank diye cocugun agzında gördüm elini