Kızlar kabızlık için gittik doktora 14 aylık bebeğimin kanında t4 değeri 0.88 çıktı 0,91 ile 1.45 arası olması gerekiyormuş bizimki sınırdaymış öyle dedi doktor ilaç kullanmayı gerektircek kadar değil dedi 3 ay sonra tekrar çağırdı kan tahlili için,bende internette okudum T4 düşüklüğü zeka geriliğine yol açabiliyomuş çok korkuyorum varmı yaşayan