Bu gece yattigimiz oda 15 derece filan bebeğimi giydirdim battaniyesi ne sardım kapüşonlu yelekte giydirdim vücut ısısı iyi hatta bı ara baktım terliyor gibiydi ensesinden. Ama yüz buzzz gibi yanakları sadece alnı değil. Bebeğim böyle hasta olur mu acaba korkuyorum