Gerçektennn moralim bozuk . Hergün alerji postlarını okur olmştm ve artık oğlumun kakasını didik didik inceler oldum tabi ki bugün kan görene kadar !! 3 aylık ve kakası arada mukuslu olurdu ama alerjiye hiç bağlamadım . Ön süttü fazla alıordur yada geniz akıntısı falan dedim . Bi 10 gündürde geçmeyen pişiği vardı .. yatın doktora götürecem . İnşallah birşeye alerjisi yokturr 🥺