Emelekin ben kullanıyordum 1,5 2 ay kadar önce nedendir bilmiyorum bıraktım. Baktım şişkinliğim arttı, git gide ağırlaşmaya başladım. Bugün tekrar başladım. Metabolizmayı hızlandırdığını farkettim afedersin lavaboyu arşınladım bugün 🤭🤫 artık devam ediyorum. Sütümede faydası olmuştu. 😊