Srht Alyanur eşimle gittik aşıya sedyeye yatırdık eşim sağlam bir şekilde tuttu ben de üzerine eğilerek emzirdim.
Deletedmom324 Srht ben ebeye soyledım. Olmaz ded. Şiserse sorumluluk senın dedi gerzek karı. Yine sinirlerim bozuldu
Srht Deletedmom324 çok saçma herşey bormal zaten sedyeye yatırıp iğne vuruyor biride sabitliyor ben ha olmuşum ha olmamışım gibi düşün üzerine eğilerek emzirdim bir dahaki sefere birde öyle teklif et istersen! Çünkü kucakta emzirerek evet uygun değil düz zeminde olmalı falan diyorlar! 1 yaş alılarında da sağlık ocağındaki ebeye teklif edicem bende hatta 1 yaşta kan alıyorlarmış ondada teklif edicem aşı neyse de kan almak şimdiden korkutuyor beni !!!
Aybk Alyanur ben aşıdan sonra içirdim,6 saat arayla 2 kere ver dedi doktor, herhangi bir ateş vb durumda yaşamadık. Ama ası öncesini bilmiyorum
Deletedmom324 Srht üzerine egıldım egılmem mi. Yapamıyorum dedi Küfür yazmamak için zor tutuyorum kendımı. Eli de agır. Baskası da yapmıyo. Annemden kan aldı canı 3 gün yandı. Düşünün artık
Srht Deletedmom324 canım yaa annenin canı 3 gün yandıysa kuzum ne hale gelmiştir! Kıyamam ben ona! Ya bazı doktorlar ve hemşireler hiç bu işi yapmamalı!!! Dün kızımın gözü sulanıyordu çapaklandı birşey sokmuş belliki havada çok soğuk diye en yakındaki göz doktoruna götürdüm kadın kızmaya bağırmaya kalktı bebeğime! Normal olarak gözünü açıp beklemeyecek bize baksa bizde açık tutamayız! Müsade etmeyeceğimi anlayınca kapattı çenesini!sinir oluyorum böyle sağlıkçılara!!
Eliffff Alyanur neden verilsinki bizde hiç bir yan etkisi olmadı. Belki sizdede olmayacak bilmeden ilaç verilmesi yanlış bence