Derenkuzum Gribim. Doktora emzirdiğimi söylediğim halde verdi. Eczacıda rahatlıkla kullan dedi. Yine de çocuk doktorlarına danıştım 3 ü içme dedi. Neye kimin dediğine güvenecez
Cerenaslan Derenkuzum Katarin pediatrik şurubu kızıma yazdı Aile hekimim ama asla önermiyorum vermesen daha iyi dedi. Doktora sordum o da kesinlikle vermiyosun dedi. Sende kullanma demişti. 3 ay önceydi bu bahsettiğim olay. 8 aylıktı o zaman kızım. Bizde kullanmadık zaten.