Emirin_Annesi10 bizde 4. Ay atağındayız çok zor geçiyor, benimde oğlum uyumayan bi çocuk ama komşum bize bi hamak yaptırdı çocuk ondan sonra uyur oldu Allah onlarda razı olsun onların da zamanın da çocukları kolik bebekmiş ilk oğullarını çarşafta sallayarak bitip tükenmişler ikinci çocukta demirlerle hamak yapmışlar ama öyle dışarıda satılan bebek hamakları gibi değil bunun içi dar bebek içinde kendisini kundakta ve çarşafta sallandığını zannediyor, bi dene istersen canım çok pahalıya mal olacağını sanmıyorum