Fatma2112 Kızlar mamayla besleyen var mı benim gibi eşiniz sizi kıracak kelimeler kullanıyor mu mama için yada mamanın bir zararı var mı nolur bana cevap verin
denizdekibulut Fatma2112 Çocuğum 30 aylık.İlk bir ay sadece anne sütü sonra meme+mama olarak ilerledik 21. ayda sütüm kesildiği için sadece mamaya geçtik ve 3 ay kadar daha kullandık.Eşimin hiç kırıcı laf ettiğini hatırlamıyorum ki edemez zaten.Anne sütü yoksa en güvenilir besin mamadır.Hiç şüpheniz olmasın.Hangi mamayı kullanıyorsunuz?
Berna124 Fatma2112 merhaba benim kızımda 5 bucuk aylık 1 aydır sadece mama ile besleniyor gelişimi de gayet iyi . Eşiniz niçin kırıcı oluyor mama içirdiğiniz için mi
Elaseda Fatma2112 canım bebegim 5 aylık doğdugundan beti sadece mamayla besleniyor çok şükür gayette saglıklı mamalrda büyün vitaminler var endişeleneceğin bir durum yok ki sütü yetmeyen annrlere doktorlar mama öneriyorlar zaten kötü bişey olsaydı bunu doktorlar önermezdi
Tuba Fatma2112 Mama zehir değildir, hatta iyiki var🙏🏼 bende mama ile büyümüş biriyim. Bi damla dahi anne sütü almamışım. Eşiniz ne diyor bilmiyorum ama sizi kıracak cümle kurmaya hakkı yok.. ne yapacaksınız bebeğiniz aç mı kalsın?
denizdekibulut Fatma2112 Bebeğine iyi geliyorsa kullanmaya devam et.Mama öcü değil ki.Anne sütünden sonra 6 aydan küçük bebekler için en güvenilir besin.
denizdekibulut Fatma2112 Mamaların iyiliği değilde bebeğe iyi gelip gelmemesi daha önemli.Her bebek farklı sonuçta.😇
Elaseda Fatma2112 ben sma optipro kullanıyorum bebegim gazlı bi bebek olmadığı için ama bebegin gazlıysa sma confort serisini kullana bilirsin gaz yapmayan seri canım
tugceerva06 Fatma2112 terbiyesizlik yapmış sen bakma ona ne demek süt anne benim bebeğim 5 buçuk aylık doğduğundan beri mama+meme ile beslendi ilk 2 ay Aptamil kullandım sonra kabız yapti kuzum Bebelac Gold a geçtim. Memnunum aptamilde güzeldi. Sen boşver onu son 3 aydır da full mama yiyor. Mama korkunç bir aey mi boşver sen milleti içinde ne mineral vitamin var. Rahat ol sağlıkla büyüt inşallah bebeğini ❣️
Fatma2112 tugceerva06 çok teşekkür ederim Allah razı olsun hepinizden Rabbim çocuklarınızı bağışlasın gerçekten burada sizin gibi insanlar varken insan içindeki tüm sıkıntıları atıyor Allah hepinizden razı olsun
pelinsss İki oğlumuda sadece 2 ay emzirebildim. Sonra mama 🤷🏻♀️ Eşim bişey demedi Allah var, emzirebilmeyi çok isterdim ama napalım. Mama kötü bişey değil ki . Süt anne demek ne demek yaw. Allah akıl fikir versin
tugceerva06 Fatma2112 evet kuzum memnunum. Ama şu an bebeğin yeni dogmusya bence Aptamil güzel o ay için