busra2093 senelerdir saçım siyah hep boyatırım en son 8 ay önce siyah yaptırmıştım bi değişiklik olsun istedim geçen ay saçlarımı açtırdım baya da işlem yapmalarına rağmen asla yıpranma yok saçlarımda çok şaşırdım suan yaşadığınız duruma ama ben de sürekli bakım yağları sürüyorum en basiti evde zeytn yağı sürüyorum saçımın her yerine bekletip banyo yapıyorum badem yağı sürüyorum kurutup fön çektikten sonra pantenin de bakım yağı var o da güzel