semaahmet hanimlar size bisey sormak istiyorum oglun 3 aylik kollarinda isilik var hergub banyoda yapiyo ama gecmedi bir turlu evim cok sicak havalandiriyom ama banamisn demedi boyle sorun yasayan varmi acaba
hunilimomm semaahmet çok kalın giydiriyorsanız ondan hala devam ediyor olabilir ev sıcak demişsiniz benim kızım da ilk digdugu zaman öyleydi yaz ayında dogmustu ilk zamanlar üşür diye kat kat giydirdik ama üzerini çıkarınca ince giydirince geçti
feamtrmea semaahmet benimkide öyle 3 aylık ama benimkinin kafasında karnında kollarında bacaklarında minik minik noktalar oluyo bende anlayamadım neden olduğunu 🤔
gamzelininannesii semaahmet canım benim bebeğimde 4 aylık olduğunda boyun kısmı ileri derecede olmuştu hametan krem kullandim iki güne yok oldu sabah akşam surdum sadece mavi kutulu olandan
semaahmet Kk41 vucudta yok cnm sadece kollarinda var doktorada sordum isilik diyo ama anlamdim gitti atesi oksurugu yok surekli doktorla konusuyoruz alerjik olsa ates olur dedi
semaahmet feamtrmea ayy bende bizim kollarda bide boyun altinds var sastim kaldim yaa yarin goturecem ama doktora
hunilimomm semaahmet bizim basımıza gelmedi ama arkadaşlarımın basına geldi süt alerjisi olan vardı anne süt ve ürünlerini tüketmiyordu baya diyet yapıyorlardı
feamtrmea semaahmet boyun altındada varsa isiliktir banyodan çıkınca iyice kurulayın bide hafif nemli kalıyosa oda yapabilir bide erkek çocukları daha çok terler derler sıcsk geliyosa ondan isilik oluyodur
semaahmet feamtrmea evim sicak eski usul kazan var o bagli her aksam yikiyorun kuruluyorum ama gecmedi daha cok artiyo galiba
semaahmet feamtrmea boyun altinda bi kac tanede goguslerunde var dagilmaya basladi resmen buda beni korkutuyo