Canım bebekler doğduktan hemen sonra kilo kaybetmeleri gayet normal endişelenme şişliği gitmiştir bebeğinin bizdede öyle oldu ilk 10 gün çok önemli beslenmede sarılık olmasın diye geceleri ışığın altına tutup şarkı söylüyorduk çok ağırdı uykusu o 10 gün çok zor oluyor sonra doktorumuz korkulacak bişey yok sarılığa yakalanmamış bundan sonra da olmaz dedi o günden beri uyandırmıyorum o acıkınca uyanıyor kalkıp emziriyorum kilo alışıda gayet iyi Saat tutmuyorum ben ne zaman ister uyanırsa diğer türlü kendin de dinlenemiyorsun sütünün artması için uyku kaliten de önemli yine sen bilirsin