papatyammmmmm benm bebeğm aşşşırı gazlıydı. Gören doktorlar şaşırıyordu. Meğer sütüm çok yağlıymış zaten kilo alımından da anlaşılıyordu neyse. Bu damla sayesinde bebeğim rahatladı. Lk başta 315 kullandık. Daha sonra doktorumuzun önerisiyle 68 kullandık. Önemli olan saati saatine vermek. İşe yaramıyor diye iki üç gün kullanıp bırakmayın. Ben4 günde bırakmıştım doktorumuzun uyarısıyla düzenli kullandığımda işe yaradı gerçekten.