Yedirdiğiniz birşey alerji yapmış gibi. Allerset falan varsa 1 çay kaşığı için 20 DKK yarım saat içersinde kaybolursa alerjidir. Yedirdiğiniz şeylere ara verin bi süre sonra tekrar verin. Benim bebeğimde de yoğurt yedirdiğim zaman yüzünde alerji olmuştu 1 aydır vermiyorum doktor kontrolüyle.